Saturday, August 9, 2014

:: perasaan yang bercampur baur ::

Morning guys...hari ni,update la sikit cerita saya.cerita apa?ermmm....kena baca la.sekarang ni,nak cerita sikit.semalam,9/8/14 saya ajak si rusa tu teman saya pergi tanjung karang rumah besties saya.korang nak tahu tak,saya ada la tanya sepupu saya perjalanan ke tanjunkarang.sebab dia dah biasa dah dengan perjalanan ke sana.dia cakap dalam 30 minit boleh sampai dah.sekali tu,korang bayangkan,saya dengan dia dekat dalam kereta tu boleh sampai 4 jam.kes?salah masuk jalan la.hahaha..macam mana entah.haih...kesian si rusa tu.yela...perut kosong,tak makan tengah hari,sampai umah kawan tu pukul 5.sampai je,tengok muka dia pucat.eh,anak orang ni...aq dah takut da.mak aii...giler kau tak takut.tak pernah aq buat anak orang macam tu.tobat laaa nak bawak dia lepas ni.heheeee....then,macam biasa la..suruh dia makan.takut gak en...saya?hanya mampu melihat sahaja makanan-makanan yang disediakan.haha..tak ada selera nak makan.rasanya,berkemungkinan perut da masuk angin,tu yang tak leh masuk.tapi,si rusa tu duk suruh pulak makan.yela,kesian kan tuan rumah..dah masak,tapi,tak makan.oh!apa kesalahan mereka.haha..then,saya amik la sikit.oh!lupa pulak.ekcelli ada part yang best dalam conversation ktorang.masa tu kawan-kawan saya dengar,perh!tak nak malu pulak aw woiii...haha..ok,part tu habis.tak hendak cerita.heee....then,ktorang gerak pukul 6 petang.yang kelakar,masa nak balik ni,mak kawan ada tanya

Makcik : ni ejat ye?
Ejat : haah.
Makcik : kenapa dah makin besar badannya?
Ktorang : hahahaha...
Me : saya makcik?
Makcik : ada la kurus sikit.yang tu siapa soleha?pakwe ea?sama cantik sama padan.
me : mana?eh!bukan..tu kawan je.hehe
Makcik : tak pe la..mudah mudahan.amin ye.
Me and rusa : (mata da bulat da tengok antara satu sama lain)

Then g i-city,lepas tu hantar hairima.ermm...part ni la yang saya nak cerita.

Actually kan,perasaan saya sekarang ni bercampur baur.sebab?ok,first...dalam hati ni memang nak sangat dia jadi suami.kalau boleh.tapi,entah la.hati saya ni.kadang-kadang nak,kadang-kadang tak nak.ok,sebenarnya nak admit satu benda.masa dekat i-city tu,serious shoot,saya cemburu bila si rusa rapat dengan membe saya.rasa......entah la.entah....then,malam tadi...mimpi.dan saya tak rasa mimpi saya tu seronok.sebab.....haha..kalau boleh saya tak nak ingat.tapi,nak buat cam ne kan.hmmm...tapi,malam tadi punya mimpi buat saya rasa tidur tak lena.faham?hahaha..nampak tak perasaan saya macam mana.perh!hopefully...tak jadi.nauzubillah.

Rasanya,dia dah boleh di reject.haha..ok,tutup hati rapat rapat.baru terbuka sikit.belum luas lagi.nasib baik.hehee...ok la guys.chow dulu.nanti pape,saya update lagi ye.

XoXoX

No comments:

Post a Comment