Sunday, August 10, 2014

:: berat badan ::

morning guys!assalamualaikum...

hari ni,rasa bersemangat pulak.haha...bukan apa..rasa hati ni lapang bila cukup tidur.ecehh...semalam,memang satu hari saya duduk rumah.tengok tv,tidur...makan...eh?makan ke?kahkah,,tak apa..sekarang ni...nak cerita sikit.sikit je..tak banyak.nanti akan ada cerita lain pulak.heee...

ok..berat badan idle saya...DULU la...56 or 57..sort of la.sebab kalau dulu,saya sangat aktif dengan sukan.tapi hanya bola tampar sahaja.yang lain...boleh letak tepi.hehehe...dengan hanya sukan itu sahaja,saya boleh maintainkan berat badan 56 or 57.seronok time tu.yela..kurus...comel...comel ker?haha..tak apa la.erm..then,after masuk U,berat badan I bertambah which is from 56 to 72kg.oh my bodyguard!sangat sangat sangat menaik.macam tak percaya kan?mesti korang tengah fikir,macam mana rupa saya.haha...comel!!!sangat comel.kahkah....

then...diam kan je la..sebab kalau orang suka saya,mereka kena terima saya seadanya.kan?tapi,lately..puasa tahun ni...saya kurang makan nasi.banyak makan lauk.then,korang nak tahu...saya boleh turun 4kg.sangat tak sangka kan?after a week raya...biasa la..puasa 6..in syaa Allah hari ni habis.minggu lepas turun 1kg.then,kelmarin kan saya ada beritahu yang saya pergi ke tanjung karang.saya tak makan satu hari sebab angin dah masuk.nak makan,tapi takut muntah.so..better tak makan.then,semalam check berat badan,turun lagi sekilo.perhhh!!!sangat seronok.haha..tapi kan,apa yang saya pelik sekarang ni..badan saya tak kecik tau.maintain sahaja.pelik..biasa sepatutnya kurus la yang mana patut.tapi....hmmmmm

mungkin saya sangat comel dalam keadaan macam ni kot.haha..tak apa la.in syaa Allah target akan dicapai.nak berat maintain 60kg.then,kahwin,naik 70kg.hahaha..

adios amigos dear readers.

XoXoX

No comments:

Post a Comment