Monday, August 4, 2014

:: memory lama ::

hi guys! assalamualaikum :)

tahu tak kerja saya apa hari ni?tak tahu kan....hari ni kerja saya ialah membaca kesemua blog-blog lama saya.kenapa?sebab rindu...sedihnya rasa.hahaha...terkeluar sikit la air mata ni.entah la..kadang-kadang saya give up dengan semua ni.kenapa ek perlu jadi?orang cakap jangan mempertikaikan apa yang Allah rancang untuk kita.eh!baru tersedar la.hehe...hati ni rindu sangat dekat dia.rasa macam nak simpan dia elok-elok dalam hati ni.hanya dia...huuuuu......

tapi,rasanya semua tu hanya mimpi kot.kadang-kadang,saya selalu teringat dia,teringat memori saya dengan dia.tapi,bila fikir balik..dia takkan jadikan saya as isteri dia.siapa saya untuk dia.mesti dia ada kenalan lain kan?mesti dia ada choice lain kan?selalu gak tengok dekat LINE, mesti akan ada seorang perempuan yang selalu like or apa-apa la.hurmm...rasa.....entah bila sang hati boleh move on,saya sendiri tak tahu. :'(

apa pendapat korang ek?apa perlu saya buat?kesian sang hati.sampai bila sang hati nak jadi macam ni.tak tahan..... :'(

maaf la korang.tak boleh tahan.jadi,saya stop sini je la ea...?tata

XoXoX

No comments:

Post a Comment