Friday, August 22, 2014

:: last day in keyyel ::

hi!assalamualaikum

hari ni last day for my intern.alhamdulillah...semua berjalan dengan lancar.rasa sedih jugak.yela,bila dah lama kat sini,rasa tu ada.tapi..rasa apa tak tahu.haha..mungkin rasa sayang dekat dorang.mesti saya akan rindu keluarga pakcik saya.heee.....selama saya ada dekat rumah tu,saya dijaga dengan begitu baik.sampaikan orang cakap badan saya makin naik.nampak tak betapa mereka menjaga saya.hahaha....thanks dekat family uncle sebab sudi jaga saya yang tak seberapa ni.thanks la dekat sepupu-sepupu yang melayan saya,yang memberi keperluan dan sebagainya.and thanks dekat bibik.sebab basuh baju saya,gosok baju saya,layan kerenah saya..thanks sangat...saya tak dapat membalas jasa baik korang,saya hanya mampu mendoakan supaya Allah membalas semua kebaikan yang korang semua buat.

thanks dekat si rusa.sebab rasanya sepanjang saya dekat sini,dia la yang teman saya.tak kira la.pergi makan je ke or pergi mana-mana.maaf saya nak ucapkan dekat dia sebab saya rasa banyak sangat kekurangan saya.lagi-lagi masa kita pergi ke tanjung karang.maaf....maaf sangat.ingat last day ni saya nak bawak dia jenjalan.yela,last day kan..dan saya tak rasa saya akan jumpa dia lagi lepas ni.sebab,jangan tanya.saya sendiri tak ada jawapan untuk itu.hati saya sahaja yang tahu apa yang akan saya buat.tapi,seems like he's not interested with me anymore.means he don't want to go out with me.yup...hmmm...nak buat macam mana.kalau orang dah tak sudi.saya baru ingat nak bawak dia tengok pemandangan malam KUALA LUMPUR.tapi....heheee..tak apa la.dia ada je orang lain untuk bawak tengok pemandangan tu.tak apa la.redha jela...in syaa Allah...

semalam,baru reject lagi seorang pemuda.dia ok..sangat ok.sama je perangai.suka anime,suka main ps3 or game..macam-macam la.tapi..entah la.hati belum boleh terima siapa-siapa kot.tak apa la,..Allah ada perancangan yang lebih baik untuk saya.kan? =')
bagus kalau orang tu tahu saya tunggu dia.bagus kalau dia tahu saya sebenarnya sangat takut untuk hilang dia.bagus kalau dia faham apa yang hati saya rasa.bagus kalau dia rasa semua apa yang saya rasa.tapi,itu semua hanya mimpi.haha...dalam doa saya,saya cuma boleh doakan supaya dia jumpa yang PERFECT untuk dia.jaga diri ye. =')

ok guys.rasanya saya dah boleh go out.hahaha..kang nangis lagi kang..tak tahu,..adios amigos.

XoXoX

No comments:

Post a Comment