Wednesday, December 24, 2014

Keputusan yang sukar

Hi korang.hmmm..hari ni nak buat tajuk apa ye.erm....nanti la fikir.just nak kongsi apa yang aku tengah alami.korang mesti susah nak lupa orang yang korang dah sayang giler.macam aku sekarang ni.dan yang paling sedih bila si lelaki tu masih main tarik tali lagi dengan aku.padahal kalau nak diikutkan dia dengan girl tu nampak baik je.tapi...entah la...aku masih tak faham dengan dia.

Then,aku lepak dengan member-member aku.dorang cakap "better amik lelaki yang sayangkan kau".tiba-tiba aku terfikir,ada orang yang sayangkan aku.tapi....entah.setiap kali aku nak ambil langkah untuk terima dia,aku akan terfikir "macam mana kalau one day aku jumpa orang yang aku sayang?".aku takut aku terima dia time aku tak ada perasaan.then,aku jumpa orang lain...haaa...tak kejam ke?oooooooohhhhhhhh myyyyyyyyy.........aku kena betul-betul buat keputusan.hopefully lah....huuu...doakan aku ye.

XoXoX

No comments:

Post a Comment