Monday, December 1, 2014

I'm done with you

Hi guys.pe habaq?saya hari ni kurang sehat.demam,selesema,sakit badan,batuk, letih dan sebagainya.penangan drive kereta dari johor ➡ kuala lumpur ➡ perak ➡ kuala lumpur ➡ johor ➡ kuala lumpur ➡ johor. Kesian kan?haha..tapi tak apa.tolong abah.yela..hantar rombongan kahwin anak buah dia a.k.a sepupu saya.mak suruh teman.takut abah drive sorang.heee...tapi tak apa la.at least,dapat juga saya belajar drive dekat highway.ecehhhh....

Ok...hari ni nak cerita pasal rusa.tadi tu sampingan sajeeee...hehe....semalam,saya ada cakap nak let go dia.even saya tak nak,tapi saya terpaksa.sokey kot.lagipun...penat da hati ni.kesian dekat sang hati.si rusa tu bukan nak cakap tak or ye.tadi,macam biasa lah...tengok gambar si rusa dengan dia.LAGI.oh my...rasanya,saya patut doakan yang terbaik untuk dorang berdua kot.rasanya saya tak perlu nak fikir tentang dia da.mungkin,ada bagusnya jugak saya tengok gambar tu.bagus jugak dia update selalu.tak ada la saya menangis hari-hari.haih...pulihlah sang hati ni.

Sakit kat hati ni,tak ada siapa yang tahu.sekarang ni,saya just fikir.mungkin belum tiba masa untuk saya bercinta.jadi,saya dah decide untuk sambung belajar.tiba2 tadi member suruh sambung study dekat luar negara.haha...new zealand or jepun?haha...dua tempat ni je yang menjadi pilihan hati.tunggu jela ye...kalau tak dapat,apply kerja dulu.lepas tu baru apply study luar negara.

Tak apa lah....benda ni simple je.so,dont worry la..sang hati ok jer.hahaha

K la all...badan tak sihat ni,nak tidur awal jer...thanks.
XoXoX

No comments:

Post a Comment