Saturday, May 19, 2012

:: tak rugi membaca blog orang lain ::

alhamdulillah.....dah banyak dah seha membaca....hehe....baca apa ea?haha..ofcoz la baca blog orang..tak nampak TAJUK post tu..betul kata orang....tak rugi kita membaca blog orang even benda tu hanyalah tentang kisah hidup mereka...ye...orang akan cakap itu la..ini la...orang akan berfikir negetive...tapi....kalau kita amik dari segi positive'e...kita akan sedar....kisah hidup mereke tu sedikit sebanyak dapat menjadikan teladan untuk diri kita...

haa...mesti korang tertanya-tanya kan...kenapa seha cakap macam ni...ekcelli...seha ada terbaca satu blog ni...(padahal baru tadi pagi baca).dia ada menyatakan tentang DIA....best sangat....sweet....ada ke lelaki macam tu lagi ea?even dia sayangkan perempuan tu..tapi dia tak pernah berjanji dan tak pernah mengeluarkan perkataan SAYANG. dorang pun tak ada nak couple-couple ni...yang membuatkan seha rasa best and sweet sangat........si perempuan dan lelaki ni...masing-masing cakap "terserah pada jodoh".

tiba-tiba seha tersedar...ye...untuk apa seha menangis..untuk apa seha jadi tak tentu arah di sebabkan DIA....seha lupa....DIA dah ada yang satu....janji tak kan pernah meninggalkan dia...lepas tu seha nak terhegeh-hegeh kat DIA ? hahahaha......alhamdulillah....KOTAK hati seha dah kembali pulih....kejap je benda ni...insyaAllah...seha akan terus berdoa...dan terus berdoa...

kepada rusa

ye...saya admit saya sayangkan awak lagi...tapi saya perlu teruskan hidup saya....saya akan jadikan awak sebagai sweet memory...ok?awak jaga lah dia baik-baik....awak dan saya tau situasi dia macam mana kalau tanpa awak...orang kata , tanggung la akibat sendiri...awak jugak yang amik jalan tu....jangan salahkan orang...dan percayalah cakap saya.....dia sangat-sangat baik untuk awak..tak payah la nak mencari yang terbaik....tak semua orang perfect...biasa la..nagging tu...perempuan kan...cuma tahan dengan tak tahan jela...=)

kepada abang

maafkan saya ye awak.....saya dah berdosa....berdosa sebab menyayangi dua orang dalam pada masa yang sama....berdosa dengan awak sebab dalam diam still menyayangi dia..saya lupa...saya sepatutnya tumpukan perhatian dekat awak dan pelajaran saya..maafkan saya..sekarang saya sedar....awak menyayangi saya....cuma saya je yang tak perasan...
maafkan saya jugak...sebab buat macam ni pada awak....saya dah nekad.....saya akan lupakan dia....saya akan terus mencuba menyayangi insan lain selain dia k...iaitu awak...dan jangan lupa ye untuk berdoa...kalau tak berdoa ,  tak kemana juga relationship kita kan?hehe.....

sayang abang ketat-ketat..

by the way korang..ingat lagi tak entry seha tentang JANGAN BERHENTI MENYEINTAI SAYA....hopefully...korang lupakan je benda tu...abaikan entry tu k...seha nak delete..tapi sayang pulak entry tu...yela...orang tengah tak betul kan...hahahaha....jadi macam tu...

p/s : seha akan meneruskan usaha seha...hwaitinggg!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment