Thursday, May 31, 2012

:: stalker ::

bismillilah....=)

salam korang....haha...tiba-tiba mulakan entry dengan bacaan basmalah...ni sebab nak kewl kan jiwa ni..haha....kenapa ea?saja...x boleh...setiap kalimah Allah,dapat menenangkan jiwa tau..mula-mula sekali...kita sebut pasai tajuk post tu na....=)

ekcelli...tadi...lagi 5 minit nak masuk azan isya'...seha stalker la fb seseorang...yela..bila dah tak percaya..kita akan sungguh-sungguh mencari benda yang boleh membuktikan benda tu tak benar..yela..dari curiga dengan orang tu kan,...baik kita cari kebenaran....emmm...ok....tengok punya tengok....jumpa!!!hahahaha..orang kata,nak seribu daya...tak nak..seribu dalih...ye dak?so seha cari la dengan sungguh'e....seha jumpa after azan isya'...lama kan....hahaha....

then..masa seha cari....seha tengok friend list dia...semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa perempuan...lelaki?hahaha..boleh dikira kot...contoh la friends dy ada 849.....800 tu adalah perempuan...yang selebih'e lelaki...hahaha...apa korang fikir agak-agak ek?hahahaha...entah..malas seha nak cakap...bersangka baiklah terhadap orang....hehe...cakap sebab nak sedapkan hati...orang kata...=)

ok2...kita tutup pasal stalker malker ni...hahaha....kita teruskan dengan nasihat menasihati...=)

tuk sape-sape jela yang ada gf/bf.....

kalau korang dah ada someone tu..jaga la dia baik-baik..kadang-kadang,susah untuk kita mencari seperti dia lagi...kita sebenar'e tak perasan pun kita sayangkan dia....bila dah hilang,baru terhegeh-hegeh...menangis segala bagai....tak payah menyesal masa tu....kadang-kadang kita buat endah tak endah je pasal dia..cari yang lain..tapi korang ada tak terfikir bila suatu hari nanti dia akan buat balik pada korang sama macam apa yang korang buat kat dia?aduh.....sakit,betul tak?so,please...

to him.....jaga saya elok-elok...saya tak kesah kalau awak abaikan saya disebabkan awak exam...tapi jangan sekali-kali abaikan saya sebab mencari perempuan lain...please be honest to me..i wont get mad at u.....saya akan jadi lebih marah kalau saya dapat tau dengan sendirinya....untuk seketika ni..saya akan terus sabar dengan awak..selagi saya boleh tahan..saya akan tahan...demi hubungan kita....

p/s : ada pulak orang ajak aq couple...sedangkan aq da ada dia....~.~"

No comments:

Post a Comment