Friday, February 6, 2015

Cerita hati

Hi guys!seronok tak layan MLM 2014 mala tadi?haha...aku memang dah target kumpulan ZERO menang.sebab sepahtu tak berapa nak seronok.kecewa gak la malam tadi.tapi,dah rezeki zero kan.alhamdulillah.

Ok...sebenarnya aku nak kongsi cerita.aku ni boleh dikatakan 'agak' popular dikalangan sepupu2,pakcik2 and makcik2 sebelah ayah aku.tak tahu kenapa..tapi....boleh la.ok,disebabkan aku ni umur pun dah masuk 20 lebih dan masih solo...ramai sepupu and pakcik2 yang nak carikan jodoh untuk aku.haha..tapi...entah la..hati aq ni rasa malas nak bercinta.eh?tapi kan...semalam,aku ada date dengan member sekolah.heeheeee...

Dia baik.semua ok.tapi...kerja police pulak.hmmm....aku baru perasan aku suka akan mata seseorang.maksud aku,selama aku bercinta which means 3 guys in my life...aku suka tengok mata dorg.mata......mata.....see.....dengan member sekolah ni pun aku suka tengok mata dia.heheee.....ok.secara jujur,aku rasa aku dah start angau da.eh!!!melampau.kahkah......takut la...xmo bercinta ah.takut sakit lagi..huuuu...

K guys...aku chow dulu la.ngantuk pulak lepas makan ubat.take care ye!adios....

No comments:

Post a Comment