Sunday, August 12, 2012

:: pergaduhan ke-2 ::

hari ni..saya dengan dia gaduh lagi...huhu...tak sangka pulak...gaduh entah apa-apa je..yela..benda tu rasanya benda kecil je..tapi..buat macam besar....giler punya besar...first...pasal adding kawan saya dalam facebook...saya dah cakap banyak kali dah kat dia...saya tak suka kawan saya add dia...then..dia pergi approve pulak..mana tak hangin satu badan...geram tau!!!then...pasal relationship kami..ok...dia dah letak dah kat facebook dia...saya boleh nampak...tapi tu la..kawan saya cakap dia tak leh nampak.apa kebenda nih....geram tau...mana tak geram..dia yang letak relation saya dengan dia ENGAGED...tapi...dia tak ada menunjukkan yang dia dah ada relation dengan saya....eh! baik tak payah kot saya rasa macam tu....

then kami gaduh...saya sakit hati sangat dengan dia...lepas saya sent msj kat dia..saya off phone...sebab tak tahan sangat..sebab saya tau saya akan jadi marah bila dah macam ni...saya malas nak marah..then,bila fikir balik,saya jadi takut...saya terus on phone sebab fikirkan dia...dia makan ke tak..saya sangat risau...tapi dalam hati tu..still lagi...tapi kejap je marah saya tu...saya pun tau dia geram dengan saya...bohong la kalau dia tak marah saya.....cuma dia just nak relax..nak sentiasa cools...tak nak marah saya..dia cakap kat saya dia nak control jiwa dia..yelah...

xpe lah...maybe hari ni salah saya..bukan salah dia..dia tak tau apa pun..maafkan saya awk....tak buat lagi dah..='(
sayang awak.....

No comments:

Post a Comment