Sunday, July 8, 2012

:: rindu dekat phone ::

uwaaaaaaaaa.....uhuk3x....sorry2....yela..jerit-jerit sambil buang habuk kat dalm blog ni...mana tak batuk kn...maafkan saya...ermm.....ekcelli,banyak sangat seha nak kongsi cerita dengan korang..tapi tunggu puasa nanti boleh tak?yang ni sekadar di pinggiran sahaja..haha...(konon lawak lettew).

ermm...ekcelli,rindu sangat dekat phone seha...dah lama tak borak dengan phone seha...cam ne nih....hah! korang jangan cakap seha gile k...tak gile pun....ekcelli seha cakap melalui phone...rindu nak cakap dengan phone lettew kan?haha...sebenar'e seha rindu dia..tersangat rindu...dia hilang phone..sekarang tak tau nak contact dia melalui apa...nak contact number phone mak dia??hah..nanti cakap apa pulak kan....uwaaaaaaaaaaa!!!cepat-cepat la dia ada phone baru...33skupang pun ok je...tak yah nak mahal-mahal..tapi kalau mahal pun ok jugak..tak yah la nanti nak bagi gambar seha kat dia thru fb...thru phone pun boleh kan...hurm.....

pagi tadi kawan-kawan semua cakap muka saya muram...dan tidak bermaya....saya memerlukan semangat!!!yeeeahh...semangat.....like WONDERPETS...muahahahaha...~.~"


p/s : saya merindui seseorang yang kerap saya memanggil dia sebagai rusa di dalam blog ini.....

No comments:

Post a Comment