Wednesday, June 6, 2012

:: kami - ep 1 ::

hai korang....assalamualaikum....=)

ermmm......tajuk entry kali ni...kami....haaaaaa.........kami tu bermaksud...family saya la....hehe...mari kita kenal dengan family seha...nak?jom tengok gambar masa kami kecik-kecik dulu...





( abah dan saya buat roti hot dog )

ni la saya time umo 9 tahun...hee...pendek kan rambut tu..haha...yela...berlagak macam lelaki..padahal perempuan....kalau dulu...tiap kali nak potong rambut,mesti suruh mak potong rambut saya macam abang saya...hehehe....tu yang jadi pendek tu...hehe......kalau tengok balik....ada sikit rupa abang saya yang solleh tu..hurm..nak tau solleh rupa dia macam mana...meh2....tengok ag meh...=)



( gambar adik beradik saya...tapi yang sulung tak ada sebab dia tukang amik gambar ni )

ni la kami..hehe....maaf kat along sebab xd gambar dia..hehe...ok....meh saya cite meh...yang berdiri sebelah kiri tu ,lelaki tu adalah abang saya no 2...nama dia muhd firdauss...hehe..hensem kan?baru saya sedar dia tu hensem..tapi sayang'e...dia dah meninggal...umo dia 17,meninggal...excident...tapi bukan salah abang saya...dia just nak melintas jalan je.....dia kena langgar dengan kete...al-fatihah to him...=')
erm...ok..yang baju hijau tu,kakak saya....apa???tak dengar la...apa??macam nenek?hahaha....sikit la..dia ni boleh dikira macam cite itik hodoh tu....kecik2 macam ni...tapi dah besar..kuat melawa je....pergi buat facial sana sini....oh..lupa..nama dia hafizah....umo dia sekarang 26...tahun depan kawen la..bulan 2....=)
haa...yang baju pink tu,abang saya no 4...nama dia muhd zulkarnain...umo 25...hehe...dalam ramai2 adik beradik kami,dia paling putih..macam cina....kalau g mana2..orang cakap dia tu anak cina...sampai sekrang dia putih,tapi kurang la..asyik kena panas je...haa....yang baju kuning belang-belang tu...abang saya yg no 5...nama dia muhd solleh....atas saya setahun je...poyo comel....dulu bajet comel...sekarang,bajet  hensem..ahaha....ermm.....admit la dia hensem..tapi....ahahaha..poyo!
haa..last sekali..of course la saya...=P
comel je...(nak jugak puji)


( kami with sepupu sebelah mak )



( pakcik dan makcik sebelah my mom..owh..kat sini ada abang saya..tu...yang tepi sekali belah kanan,berdiri... )




( sapa ni? LOL!! XD )

No comments:

Post a Comment